EL ARTISTA DE LOS DEDOS DE ORO
GUSTAV KLIMT

Aquest ha sigut el còmic que jo he escollit per llegir. De primeres em va cridar l'atenció pel seu tipus de dibuix i per l'època en que es situava i perque parlava d'art, un tema que a mi m'interesa molt.
Conforma l'he llegit m'he enemorat de l'habilitat del autor de intercalar èpoques totalment diferents a la mateixa història, antigues i més modernes. Aquest còmic a més fa critica en la dificultat que te la societat en entrendre o intentar entendre un art. També fa ressó de la nuesa del cos femení i la poca acceptació que hi havia per aquest cos en aquella època.
En quan el tipus de dibuix m'ha agradat molt el traç i els colors poc saturats utilitzats per l'artista.
Els personatges tenen forma i podem observar la seva evolució al llarg de l'obra.
A més de ser un còmic reivinidicatiu i amb un trasfons, és entretingut i amb una història bastant  intrigant i  agradable de llegir.
Crec que val molt la pena.














Comentarios

Entradas populares